CureZone   Log On   Join
vaksinasjon: i løpet av 5 minutter ble helt blå

LR Views: 1,533
Published: 21 y

vaksinasjon: i løpet av 5 minutter ble helt blå

Sakset fra skravlesiden - For alle ekstremister både for og imot vaksine. Tror det er mange historier som denne, men at få blir offentlig kjent

Jeg som ikke har vaksinert babyen min

For det første - jeg lurte ikke på om det er smittefarlig å sende ham i barnehagen, jeg lurte på om han får LOV å komme i barnehage eller om det finnes forskrifter om at barn må være vaksinert for å få lov å komme dit.

For det andre - hvem er dere til å dømme hvorfor vi ikke har vaksinert sønnen vår? Tror du ikke vi VET at han løper en større risiko for kikhoste og andre sykdommer? Og tror dere det hjelper å skrike HEKS til meg fordi jeg velger å ikke vaksinere. Skjønner dere ikke at jeg bare vil det som er best for ham, at dette ikke har vært en lett avgjørelse, og at det kanskje ligger mange timer med tårer og bekymring bak?

Siden mange av dere er så hjerteråe, her er historien vår :
Vi gav gutten første dose med vaksine i god tro, hvorpå han i løpet av 5 minutter ble helt blå, falt i koma og endte opp på sykehuset. Han var svært nær ved å dø. Helsemyndighetene har gitt oss følgende beskjed : "Vi vet ikke hvorfor slike anfall skjer, og vi vet ikke om han løper høyere risiko ved eventuell 2. vaksinasjon. Han KAN være i faresonen. Eller han kan klare 2. sprøyten helt uten bivirkninger. Vi kan ikke anbefale dere noe, men det er mulig at en 2. vaksinasjon kan forsterke anfall."

Skjønner dere hvilken ENORM avgjørelse vi måtte ta. Uten støtte fra noen. Dersom vi hadde valgt nok en vaksinasjon og han hadde dødd/blitt kronisk syk, da kunne vi ikke vendt oss noe sted - det ville vært vår feil. Og dersom han nå blir syk/skadet/dør av en av de fæle sykdommene, da er det også vår feil. Helsesøster ville heller ikke gi oss råd, verken for eller mot, men bedyrer at sjansene for at han skal få noen av sykdommene er ytterst, ytterst liten så lenge vi oppholder oss i Norge hvor over 90% er vaksinert. Så lenge langt over 90% vaksinerer, da har man råd til å unngå å vaksinere dem som er i faresonen, synes dere ikke.

Døm ikke før dere har gått noen mil i mine sko.

Overrasket_over_hekseprosessen_(uregistrert) 2.3.2004 - 21:55

LR_(uregistrert) 3.3.2004 - 10:27

Original Side

Share

Printer-friendly version of this page Email this message to a friend
Alert Moderators
Report Spam or bad message  Alert Moderators on This GOOD Message

This Forum message belongs to a larger discussion thread. See the complete thread below. You can reply to this message!

Donate to CureZone

CureZone Newsletter is distributed in partnership with https://www.netatlantic.com

Contact Us - Advertise - Stats

Copyright 1999 - 2025  www.curezone.org

0.172 sec, (2)