MMS-dråper, Miracle Mineral Solution
Fler og fler er i ferd med å oppdage
Miracle-Mineral-Supplement -dråpene. Det hadde vært veldig lærerikt og interessant om noen av dere som har fullført kuren kunne svare på dette innlegget ved å fortelle om egne erfaringer med
Miracle-Mineral-Supplement .
Selv har jeg gått til mørkefeltsmikroskopering av blodet før og etter en
Miracle-Mineral-Supplement -kur. Vil nevne bare to særlig viktige forbedringer: 1. Alle parsittene var borte (det var veldig mye av dem)og 2. Dårlig leverfunksjon (leverstress)var også blitt temmelig bra. Mye annet positivt skjedde også.
For de som ikke vet noe om MMS, vil jeg nevnte litt her:
Miracle Mineral Solution, MMS.
MMS-dråper tar livet av alt skadelig i kroppen,
og pga det frigjøres masse kapasitet for kroppens
eget immunforsvar
Dette gjør MMS bl.a. i kroppen:
Det dreper og uskadeliggjør syke celler, skadelige bakterier, sopp (f.eks candida) parasitter, ormer og mugg på en skånsom måte. Erfaring viser at virus kan også forsvinne da immunforsvaret får ledig kapasitet.
Oksiderer tungmetaller, slik at kroppen kan frakte dem ut og kvitte seg med dem. Nøytraliserer giftstoffer.
Det er helt oppsiktsvekkende hva MMS kan utrette på mange helseområder.
Forskning:
Blodprøver fra mange mennesker ble undersøkt ved Mørkefelts- mikroskopi. Hos de fleste så man de røde blod- cellene lå som ”pengestryller”, hvilket er veldig skadelig for helsa, da blodet kommer dårlig til kapillærene. 1,5 time etter inntak av 10 dråper MMS viste blodet et nytt bilde, blodcellene var ikke klistret fast i hverandre lenger.
Det er tre nettsider nå i Norge som tilbyr MMS med en del forskjellige priser. Jeg vet at biopuls er rimeligst.